دزدان خوشمزه جواني و زيبايي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 30 / 6 / 1393
بازدید : 586
نویسنده : sharef zadeh

 در اين ميان، رعايت برخي نکات مي تواند پيري را به تعويق انداخته و تاثير بسزايي در جسم و روح داشته باشد.


دوران جواني، يکي از برترين دوره هاي زندگي هر شخصي محسوب مي شود که نه تنها در اين دوران مي تواند با تمام انرژي به فعاليت هاي خود پرداخته بلکه در عين حال زيبا و شاداب نيز باشد. اما با فاصله گرفتن از دوران جواني و نزديک شدن به دوران ميانسالي و سالمندي، آيينه ديگر مهربان نيست و ردپاي زمان را در چهره و جسم نمايانگر مي کند. در اين ميان، رعايت برخي نکات مي تواند پيري را به تعويق انداخته و تاثير بسزايي در جسم و روح داشته باشد. يکي از اين موارد تغذيه و رژيم هاي غذايي است که متخصصان و پزشکان به آنها اشاره مي کنند. در اين مطلب، خوراکي هاي مولد پيري معرفي مي شوند:

* شيريني

افزايش مصرف قند و انواع شيريني جات مي تواند با افزايش قند خون يا ابتلا به ديابت بروز مي کند. متخصصان و محققان معتقدند بيماراني که به بيماري هايي مانند ديابت يا قند خون مبتلا هستند به نسبت ساير اشخاص سالم زودتر پير مي شوند و شيريني مي تواند به کلاژن پوست نيز آسيب برساند.

* گوشتي که بيش از حد پخته شود

پخت بيش از حد گوشت باعث مي شود تا پيوند بين چربي ها شکسته و هيدروکربن ها تشکيل شوند که نه تنها باعث پيري مي شوند بلکه سرطان را نيز به دنبال خواهند داشت.

* خوراکي هاي شور

بسياري از افراد در هنگام طبخ غذا دقت مي کنند تا غذاهايشان را کم نمک تهيه کنند اما از سوي ديگر به مصرف خوراکي هاي شور مي پردازند. سديم موجود در خوراکي هاي شور باعث حبس آب در سلول ها، پف صورت و همينطور پيري زودرس مي شود.

* نوشيدني هاي انرژي زا

نوشيدني هاي انرژي زا، نوشابه ها و غيره نه تنها افزايش انرژي را در برندارند بلکه باعث افزايش فشار خون، تپش قلب، اضطراب، سردرد، سکته مغزي و بي خوابي نيز مي شوند.

* گوشت هاي فرآوري شده

خوراکي هايي مانند سوسيس و کالباس به دليل نگهدارنده ها باعث التهاب پوست يا تشديد روند پيري مي شوند.

* خوراکي هاي تند

خوراکي هاي تند با واکنش در رگ هاي خوني بروز کرده و از طراوت و تازگي پوست مي کاهند. مصرف مکرر غذاهاي تند در زناني که به سن يائسگي رسيده اند نيز مي تواند با تشديد علائم اين دوران همراه باشد.
 
منبع: صبحانه



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 219
بازدید دیروز : 168
بازدید هفته : 692
بازدید ماه : 2315
بازدید کل : 1078976
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com